kuzeygrm başa gelme değilde soyle bisey oldu se leer once 12 yaslarindayim sanırım yurtdisinda kuzenim geldi fotoğraf makinesi var Canon marka varya oyle Bizim evin karşısında da babamın amcasının ahırı var onun arkasında da yıkık Bi yapı ören derler oyle hatta pek bisey de kalmamış büyüklerimiz işte orda yatir var vs dediler gece vakti bizde foto çekiyoz kuzenim de benden büyük 17 felan 18 var sanırım kamera ile orayı çekmeye çalışıyor kamera çekmiyor yere tutuyor orayi çekiyor her tarafı çekiyor orayı çekmiyor şuan orayı zaten yeni yapmışlar Bi ev demekki gerçekten vardı