Deniz2961 bizde dun olduk atesi yoktu bıraz huzursuz lugu vardı 7 e dogru atesi yükseldi 38 olduğun da calpol verdim Bı cay kasığı hemen etkisi olmadığı için ıslak havlu ile eklem yerlerini ıslattım düştü şükür sonra gece 12 de yuksek ldi 4 saat arayla verebilirsın dedi doktor emdi bida verdim ince gıyındırıp hep kontrol ettim 😊 biraz uykusuzum ama olsun şuan yok 🙏