Kızlar artık gına geldi yani zaten önceden de vardı bi morluklar bende ama bu kadar değildi bebekten sonra çok fena oldular şuan 14 aylık oğlum her gören ne oldu sana diyor cidden madde bağımlısı gibiyim üst göz kağımda mor altlarda mor pandayım ya, eşimden bile utanıyorum artık. En pahalı kapatıcıları kullanıyorum kapatmıyo grileştiriyo resmen, ve kullanmakta istemiyorum 24 yaşındayım fazla makyaj yapan birisi değilim cildimde birşey yok ama göz altlarıma kaptıcı kullanmakran hafif kırışıklıklar oluşmaya başladı kremlere vs güvenmiyorum geçireceğinide sanmıyorum. Son çare mezoterapi veya ışık dolgusu. Yaptıranlar var mı memnun kaldınız mı emzirirken yapılıyor mu 1 yaşını geçti bebeğim