YankiArin 40 günlükken hırıltı ve tıkanıklıkla doktora gittik. Serum fizyolojik önerdi. Bende yapamam sanıyordum ama o rahatlığı görünce inan bi daha vazgeçemiyorsun, elin alışıyor zaten. :) 0-3 ay yan yatırıp, sabit tutup, çok tazyikli olmayacak şekilde sıkıp, aspratörle çektim. Hiçbir sorun yasamadık. Hatta ağlamıyor bile. 🌸