Bugün gerçekten sinirlerim çok bozuk oturdum ağladım 🥹 bu pazar günü kızım 2 yaşına girecek Allahın izniyle,bugün markete gittik ilk defa böyle şeyler yaptı gel diyorum gelmiyor reyonların arasında kendini yere atıyor kucağıma aldım elimdekileri alamadan çıktım hemen ordan. Tabi çığlık kıyamet millet sanki öcü görmüş gibi bakıyor kulaklarını kapatan bile oldu yani. Kapıya çıktık kedileri sevmek istedi sevdi ama orda kalmak istiyor eve getirene kadar ecel terleri döktüm resmen 🥹 biraz sesim yükseldi bugün ama bende insanım ya evin işi gücü yemek derken artık yoruldum.. sonra bağırdığım için vicdan azabı çekiyorum ama olan oldu tabi. Ne yapıcaz böyle 🥹