2 yaş 10 aylık oğlumun tuvalet sürecinin ilk 1 haftasını gün gün buraya yazmayı planlıyorum, benim gibi gözü çok korkan annelere kulaktan deneyim ve cesaret olsun diye….Bu sabah uyandığj gibi alıştırma kilodu taktım, sık sık anlattım tuvalete yapabileceğini artık tuvalete gitmemiz gerektiğini vs.
Dk bir gol bİr ıslattı kilodu, pijama giydirdim ardından kilotsuz, desteğimle 10 -20 dk arayla tuvalete gitti bikaç defa, sonra büyük tuvaletini yapmasın mı🫣, hemde kaç kere hadi gidelim dememe rağmen, son olarak yine tuvalete götürdüm yaptı, tuvalette suyla oynuyor ben buna engel olmuyorum en azından bu hobisiyle tuvaleti öğrenir diye düşünüyorum. Çok sakin kaldım sürekli tuvalete çıkardım, ilk günümüz beklediğimden bi tık iyi geçti gibi bakalım. Gece de bez bağlamayı düşünüyorum bir süre