134202 Canım geçmiş olsun, çok zor bir süreç… Beta HCG güzel artmış aslında, bazen keseyi görmek 5. haftayı bile geçebiliyor. Doktorun sıkı takipteyse ve seni düzenli kontrol ediyorsa panik yapmana gerek yok. Kese bazen geç görülebiliyor. Yasal süreyi de doktor zaten hesaba katıyordur, ama sen yine de birkaç gün arayla tekrar kontrol ettir. Birden karar verme, benzer durumu yaşayan çok kişi sonradan keseyi gördü.