Kızlar birşey soracam relg oldum temizlendim,daha bir hafta geçmedi yine leke ve kanamam oluyor,bunun için daha önce Kadın Doğum doktoruna gitmiştim fakat neyden kaynaklandığını söyleyemedi.Gercekten artık psikolojim bozuluyor var mı benimle aynı sorunu yaşayan?Neden böyle oluyor?