Kızım şuan 5 ay 4 günlük. 4. ayına kadar kilo alımı çok güzeldi, 800-1000 gram arasıydı kilo alımı. Bu ay sadece 180 gram almış. Sadece anne sütü alıyor. Hiç emmek istemiyordu, çişli bez sayısının azalmasından anlamıştım ama bukadar az alacağınıda düşünmüyordum. Şuanki kilosu gayet iyi ama bu ay aldığı kilo kötü ve buda aç kaldığı anlamına geliyor. Devlet hastanesindeki doktor meyve sularıyla ek gıdaya başla dedi. Bugün özeldeki kendi doktorumuzu da götürüp onunda fikrini almak istiyorum. 5. ayda ne sebeple ek gıdayı başladı bebekleriniz merak ediyorum.