Kızlar merhaba yaptıran var mı aranızda saçlarım belimde uzun ve çok karışıyor zor açıyorum bu fon guzel durur diye düşünüyorum bakımlı olmak istiyorum birazda bebeğim 2.5 aylık emziriyorum kuaför bişey olmaz çok dibe sürmüyoruz dedi ama sizce sorun olur mu? Güzel bir işlem mi