Ballibademin_21 Konumuyor ama herşeyi anlıyor komutlarımız uyguluyor sizce artık tuvalet eğitimine başlamalı mıyım havalarda yavaş yavaş ısınıyor ? Bide inat bir çocuk bir iki denedim asla istemiyor yapmayı klozet almıştım sürekli sifonla oynuyor
Aaayyssee Ballibademin_21 gözlemeyin hazır gibiyse verin değilse biraz daha erteleyin benim kızımda iki yaşında iki hafta sonra falan havalar tamamen ısınınca denicem bi hafta olursa olur hazır değil mi hazır mı bakcam eğer olmazsa hazır değilse tatil dönüşü Eylül Ekim’de bir daha denicem
Ballibademin_21 Aaayyssee hım anladım havalar da dengesiz tam ısınsa en azından tüm gün parkta okuruz sıkıntı olmaz