Arkadaşlar merhaba,
3,5 aylık bebeğim geceleri kucakta uykuya daldırıp yüzüstü şekilde yerine koyuyorum akşam 8-9 arası uyuyor. Mamayla besleniyor sütüm kesildiği için.
İki sorum var,
1- gece uykusuna pusetinde yatıyor ama gündüz mümkün değil koyduğum an uyanıyor, maksimum 10 dk uyuyor yerine koyunca. hava sıcak kafası terliyor, mayışık yatırmayı o halde yerinde uyutmayı deniyorum nafile hemen ağlıyor mümkün değil o şekilde. kundak da sevmiyor sıkılgan bir bebek, nasıl alıştıracağım her yerim tutuldu artık iş güç yapamıyorum kucağımda uyurken :(
2- gece uykusunda 8-9 gibi uyuyor 12-1 gibi uyanıyor besliyorum sonra 3-4 gibi uyanıyor ama sonra dalamıyor yüzüstü uyumayı sevdiği için sürekli bi sağa dönüyor bi sağa dönüyor gözleri kapalı ama asla dalamıyor haliyle ben de. Sabah 7ye kadar böyle geçiyor sonra pes ediyorum uyanıyoruz. Sırt üstü yatmıyor ne zamandır denedim bu arada.
Yardım ve önerilerinizi bekliyorum :(