Selam güzel annelerimm 🌸 Biz bugün 4 ay 4 günlük olduk sağlık ocağına gittik demir damlası verdiler. “Vegaferon” kullanan var mı aranızda ? Çoğu devletin verdiği bu demir ilacını beğenmemiş sanırım ki zaten sağlık ocağındaki kızlar da kabız yapabilir falan dediler. Ben yine de doktora danışacağım kullanmaya başlamadan zaten de onların da çoğu anlaşmalı olduğu için size danışmak istedim önce . Temiz içerikli kullanıp memnun kalanınız varsa yardımcı olabilir mi 🤍🌸