Dhi Betbetbet sıvının kıvamı önemli aslında burada. benim oğlumun birikmişti tedavi oldu geçmedi. genizeti ve bademcik için ameliyat olurken kulağındaki sıvıya göre karar verdiler. kesik atmışlar jel giib olduğu için tüp taktılar mesela
Betbetbet Dhi tüpleyken bir sıkıntı yasadınız mı acaba ? Düstü mü tüpler ? Devlette mi takıldı özelde mi bide
Dhi Betbetbet özelde takıldı,1 yıl olacak. bizdeki tek sıkıntı he rbanyo yapışında tıpa ve bant takma olayından dolayı oğlumun huysuzlanması. henüz düşmedi maalsef . ama genelinde bir sıkıntı yaşamadık çok şükür