Merhabalar dostlar bebeğim 5 ay 10 günlük. Yaklaşık 3 haftadır gündüzleri uykuya geçerken etini koparıyormuşum gibi bağırıp ağlayarak geçiyor ve bu durum beni çok üzüyor, küçük bir uyku öncesi rutin yapayım düzelir belki dedim ninni açıp perdeleri çekip sakin sakin kitap okudum vs oraya kadar bir sorun yok ama pışpış patpata başladım mı kıyamet kopuyor max 10 dakikada uyuyor ama çoğu kısmını bu sürenin ağlayarak geçiriyor. Bu durumu yaşayanınız çözebileniniz var mı acaba gerçekten çok moralim bozuluyor sanki eziyet ediyorum çocuğa kan ter içinde kalıyor bağırırken :(