ankara2861 Kızlar 47 günlük miniğim var. Yavaştan meme reddi yaşıyor gibiyiz. Emzirme süresi çok kısa oluyor 10 dk zor görüyorum o da parça parça. Nasıl uzatabilirim ?
nililay1 ankara2861 Benimki de aynı doymadan bırakıyor diye üzülüyordum ama kilo alımı çok çok iyi demekki doyuyor. Ben bi çözüm bulamadım hala 5 dakika emiyor.
rachelgreen_ Ayakta yürüyerek sallayarak yukarı aşağı squat yapar gibi hareket ederek emzirmeyi deneyin