Dün bebeğimi maalasef yataktan düşürdüm.İki gündür yürüyemiyor emekliyor yürümüyordu sadece koltuklardan tutanarak yürümeye çalışıyordu.iki gündür onu yapamıyor.Acile gittik röntgen çekindi bir şey yok dedi sabah ortapedi doktoruna gittik oda bir şey görünmüyor dedi ayağına niye basamiyor ki??🤔🫤