usenmedimyaptimbirvelet Benimki Kıraç’ın binbir gece jenerik müziğiydi aşırı kraliyet vibeı veriyordu hjjfjfjf Sizinkiler neydiii💕
pogacayanaginannesi usenmedimyaptimbirvelet Rumeli Hisarınin kuruluşu son an seçilmiş biseydi hala düşünürüm niye bu niye sona bıraktın diye 😂😂😂😂
Araldoram usenmedimyaptimbirvelet iki tane çaldırdık yine aylardan Kasım( o ayda tanıştık ve o ayda evlendik ), bak yıldızların altında gözlerimin içine
Deletedmom_289 usenmedimyaptimbirvelet şansızlığım burada da yakamı bırakmadı korona zamanı düğün bile olmadı 😂😂
usenmedimyaptimbirvelet pogacayanaginannesi farklı bir seçim olmuş🤣 ama herkes kullansada bence melodisi çok hoş
pogacayanaginannesi usenmedimyaptimbirvelet evet melodisi hoş ama baya klâsikleşmiş aman yinede çok güzeldi düğünüm
ZeydsMom usenmedimyaptimbirvelet bizim ulkede genelde Vağzalı havasıyla gelin damat giris yapar. Gelin evinden de o havayla cikar. Ama simdi o kalmadi tabi cogunluk daha yeni seyler yapiyor. Biz ama degistirmedik ben o muzigi cok seviyorum ya dugunlerimizin sanki bi simgesi gibi.
usenmedimyaptimbirvelet ZeydsMom bizdeki rumeli hisarı gibi. Şimdi dinledim çok hoş zaten genelde şarkılarıda çok güzel eşim hep dinler
Mommyhann usenmedimyaptimbirvelet coronaa coronaa coronaa derler adımaaa 😂😂😂 düğünmüz olmadı malesf corona zamanına denk geldi 4 gün kala heryer kapanmıştı bizde aile arasında yaptk bişeyler