pelnztrk Arkadaşlar 1 ay 1 günlüğüz, kızım her emmeden sonra sürekliyor kusuyor bazen sıvı şekilde sütü çıkarıyor bazende kesik kesik çıkarıyor 😐 sizce fazlasını mı atıyor niye bu kadar sık
12betul pelnztrk Reflüdür . Kesik kusmalra eskiler sütün yarıyor derlerdi . Doyduğunu anlamadığı için fazla emip çıksrıyor da olabilir . Doktorum bana ince bi yastık kullan demişti ki ben kullanıyorum
muzicelerim2 pelnztrk reflu büyük ihtimalle kızımda yaşına kadar çok çektim aptamil mama var refluye özel onu kullanınca düzeldi çocuk
pelnztrk 12betul evet doktorumada sordum başını 30cm yüksekte tut dediydi annemde öyle dedi sütün yarıyor ondandır dedi ne zamana kadar böyle devam eder ki korkulacak bişey yoktur herhalde
pelnztrk muzicelerim2 ama emziriyorum ben şuan mama kullanmak istemiyorum 😐 doktor kesin reflü demedi ama bilemiyorum