sumeyra056 Canım anneler, ek gıda süreci hakkında çok karışık bilgilere sahibim ilk çocugum ve endişeliyim. İlk nerden başlamalıyım nasıl ilerliyor bu süreç lütfen bilgilendirirmisiniz.
ayisit sumeyra056 ilk önce tadım başlıyorsunuz doyum olarak değil. Örneğin 1. Gün 1 çay kaşığı yoğurt 2. Gün 1 tatlı kaşığı yoğurt 3. Gün 1 çorba kaşığı şeklinde. Hemen hemen tüm besinlerde 3 gün kuralı şeklinde ilerleyebilirsiniz özellikle alerjik besinleri verirken dikkat etmelisiniz döküntü kabarıklık pişik gaz gibi şeyler olacak mı gözlemlemelisiniz. Herhangi bir alerjisi yoksa korkmayın.
ilkimocha Sadece anne sütü ile besleniyorsa doktorlar genelde sebze ile başlatıyor mama alıyorsa yoğurt ile başlayabilirsiniz. Biz sebze meyve sonra yoğurda geçtik.
sumeyra056 ilkimocha evet şuan sadece anne sütü alıyor bende öyle başlayayım o zaman. Çok teşekkür ederim