Kızlar daha öncelerden tebligatla alakalı post açmıştım burda ogrendiklerim işime çok yaramıştı %100 biz hakliydik.
Şimdi bu ev sahibi evrakta sahtecilik yapmış bizim adımıza tahliye taahtudu imzalayıp icraya vermiş. Nasıl yol izlememiz gerekiyor bu arada eşin polis memuru şuan karakola gitti suç duyurusu yapip yapamayacağımızı sorgulayacak.
Bu arada tayinimiz bu sene çıkmazsa seneye garanti gidiyoruz sadece bir senemiz kaldı.