Ben babybjörn harmony meşhur 3d aldım evet pahalı alırken tereddut ettim ama iyi ki almışım kızım 3 haftalıktı kullanmaya başladım 1,5 yasını gecikti hala kullanıyordum. Evin içinde aşırı rahattım onu takıyordum her işimi yapıyordum bel desteklisi olduğu içinde hiç sıkıntı çekmiyordum. Pamukkale’ye gittik eşim travertlere çıktı onunla avmde falan bebek arabasında durmak istemediğinde ona takıyordum sabah yürüyüşlerinde falan. Pozisyon çok önemli çocuk içinde uzun süre kala bilmesi için ve sizin beliniz için yoksa uzun süre kullanamazsınız. Benim babam bile ona takıp parkta gezdiriyordu. Bugün olsa yine onu alırdım. Ve kızım onun için aşırı rahat tuvaletini yapa biliyordu pozisyonunda dolayı sallanıyordum bide orda uyutuyordum hep