Eğer emziriyorsanız siz beslenmenize dikkat etmelisiniz. Mesela ben ne zaman süt içsem bebeğim inanılmaz rahatsız oluyordu. O yüzden laktoksuz alıyorduk sütü, yoğurdu. Kefir de içmeye başlamıştım (o da laktozsuz) iyi gelmişti. Mama ise mamayı değiştirmenizi öneririm.