edadeniz35
3 ay 13 günlüğüz .
3 ay kontrolünde 6.530 geldi
Evde ben ölçüm yapıyorum 6.600 geldi .
Zaten bu ay kilo alımı yavaşlar bu normal olan ama en azından 500 gram alması gerekiyor . Sanırım ay sonuna kadar bizde 500 gramı göremeyeceğiz . Mahvoldum . Emme süres çok kısa sütüm bi ara durağan yaşadı 2 gün hemen sağım ve dut hoşafı ile düzeldi . Ama uzun emmiyor bazen zorla emziriyorum atak haftası ondan sanırım
Emmemek için kıyamet koparıyor 5 dakika emip bırakıyor
Biberon hiç kullanmadığımız için kalan sütü sağıp enjektörle damla damla yediriyorum