asl467_ merhaba benim burnum da kemerli ama ben çok memnunum. Minik burun her yüz de güzel durmuyor ve Mevla kişiye yakışan burnu veriyor bana göre. Göz çevreme botoks yaptırıyorum kaz ayaklarım çok belirgin, estetik doktorum her defasında burnunu yapalım diyor ve ben uzun burun seviyorum diyorum gülüyor:) . Burun yaptığı bayanların hepsi aynı buruna sahip. İleri doğru ve sivri bir burun. Bence çok yapay duruyor. Ve estetikle güzel olacağıma, şahsen kemerli burnumla doğal olmayı tercih ederim. Ayrıca yapılan burunların burun delikleri çok açık oluyo, ve itici duruyor. Bence yaptırmayın burnunuzla barışın, bir bayana kendini beğenmesi halinden memnun olması kadar çekicilik ve güzellik katan hiçbir şey yok bunu asla unutmayın
..