berosunannesi Sürekli ama sürekli bağırıyor her istediğini bağırarak yaptırmaya çalışıyor artık BAĞIRMAA DİYORUM resmen delirmemek için zor tutuyorum kendimi ne yapıcaz böyle bilmiyorum sizde de aynı durumda olan var mı 😩😭😞
Busbus03 berosunannesi ben çok bağırıyordum bir ara kızımda öyle olmultu sonra ben bağırmwyı bırakınca oda bıraktı komple bir de ekran izliyor mu oda çok etkiliyor
berosunannesi Busbus03 yok bir ara izliyordu ama bayadır açmıyorum istiyor aç aç ama yok o yüzden de olabilir asabi her şeye bağırıyor ama evde bağırtı çağırtı yok
Busbus03 berosunannesi evet bir süre sürüto bende yemek yerken açardık çok ufakken baya sürdü öfkesi falan sonra düzeldi