Merhaba hanımlar, bu konuda belki egitim alanlar veya kendince düzen kuranlar yardımcı olur diye yazmak istedim
Bebeğim 6 aylık olmak üzere, 3. Aydan beri ayağımda sallayarak uyuyor. Dönem dönem uykuya direnmeler vs oluyor ama buna alıştı böyle devam ettik ayağımdan bırakamıyordum bile tüm uykuyu sallamasamda ayağımda geçiriyordu. Yavaş yavaş bırakmaya başladım
Geçen haftalarda kendi kendine uyuma belirtisi gösterdi, sallanmak istemedi yanına uzandım yüzünü sevdim pispis dedim öyle uyudu sonra o da bozuldu ağlamalar direnmeler çok arttı tekrar sallanmaya döndüm çok ağlaması hoşuma gitmedi.
İki uyku arası 2 saat uyanık duruyor, disaridaysa dikkatini çeken bir durum varsa yeri geliyo 3 saat oluyo ama çok nadir. Nasıl oyalacagimi şaşırıyorum sonlara doğru ağlamalar başlıyor.
Sallamaya başlıyorum dalıyor ama uyuyunca tam 30. Dakikada uyanıyor zorla uykuya geri donduruyorum eğer dönerse 1 saat-1 saat 15 dk kadar uyuyor toplam. Bu şekilde 3 uyku yaparsa gece uykusuna geçiyoruz düzgün bir vakitte.
Ama yarım saatte uyanmayı huy edindi ve artık geri döndürmek çok zorlastı.
Uyanıklık süresini mi arttirmam gerekiyor nasıl yapabilirim öneriniz var mı
Çok uzun sürdü özür diliyorum