Merhaba bebeğim 8 aylık oldu. Sadece alt dişleri var iki tane üst dişleri yok ne zaman bebek kurabiyesi ya da parmak gıda verebilirim ( çubuk salatalık gibi şeyler) boğazına kaçar diye korkudan veremedim hiç. Yumurtanın beyazını bile çatalla ezince yemiyor öğürüp duruyor çünkü.Bir de kuzu kıyması aldık makinede dana varmış diye kuşbaşı şeklinde verdi ben robotta kendim çektim bayağı hamur gibi oldu ama yağsız olması gerekiyormuş sanırım bizimki normal etti tek seçenek vardı zaten markette normal görünüyordu aşısı yağlı değildi yani bir sorun olur mu bilemedim.