senemmrts Kızlar lütfen bir çıkış kapısı sunun bana bebeğim daha çok küçük adetim gecikti şüphelenip test yaptım hiç ama hiç planlanmış ya da bile isteye yapmış olduğumuz bişey değil şok oldum nasıl yapacağım aldırmak geçiyor aklımdan baş edebilecek miyim küçücük iki çocukla başına böyle bişey gelen varsa lütfen yardımcı olun…
pogacayanaginannesi senemmrts korunmuyormuydun ? Hayırlı olsun bebeğin doğana kadar şuanki çocuğun bir yaşında olmuş olacak dünyada nasibi varmış demek ki 🌼
ZeydsMom senemmrts kimse aldir demeyecek tabiki. Ama boyle erken hamile kalip doguranlar buyutenler cok. Zaten gunahsa bile aldirmak istiyorsunuz demekki kararinizi vermissiniz . Sadece bi nevi aldir desinler rahatlama amacli vicdanen ondan soruyorsunuz. Bu yukun altina kimse girmez bunu burda kimse demez esinizle sizin vereceginiz bi karar.
senemmrts pogacayanaginannesi prezervatif yöntemi ile korunuyorduk ama işe yaramamış.. aldırmak fikri geçiyor aklımdan günah olduğunu bilsem de
aydint Gerçekten asıl soru bu mu, size ne yahu nasıl korunduğundan, yapacak bişey yok karamsarlığa kapılmayın Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü vermez, hayırlı evlat olsun inşallah
hepyerdeyizz aydint sizene yahu korunmamizdan diyecekseniz bizeme yahu Küçük bebegi varken hamileyse . Vebaline mi irtakci ariyo . Ya da aman küçük aldır denilmesini falan mı bekliyo? .
Birdunyabircennetannesi aydint Hanımefendi korunma yoksa sonrasında aldırma düşüncesine girilmeyecek ! Korunmadan ilişkiye girilirse hamile kalınır bunu bilmeyecek yaşta değiliz Eeee hamile kalındıysa da ay aldırmayı düşünüyorum denilmemeli Sözüm post sahibine değil korunuyormuş ona rağmen olmuş
pogacayanaginannesi senemmrts evet bir cana kıymak günah ama bu kararı verecek olan sen ve eşin iyi düşünün hakkınızda hayırlısı olsun
sude22naz senemmrts şuanki bebeğin çok küçük ama yeni bebişimiz doğana kadar o dahada büyümüş olacak ve zor zamanları atlatmış olacaksın annesi dünyaya gelen büyüyüp gidiyor oda bi şekilde büyür dişini sıkar sonra iki yavrunla mutlu mesut yaşarsın bak o 4 aylığa onu aldırmayı göze alabilir miydin küçücük ve sana muhtaç onun gibi bi yavru daha var içinde kıyma bence
-SweetPanda- senemmrts Bi kadın doktoru bana en baştan sona kadar prezervatif kullanırsan koruma olasılığı yüzde 90 falan demişti ama çıkmaması için dikkat edilmesi de lazım tabi. Biz sizde aldırma konusunda bişey diyemeyiz desek de aldırma deriz, aldırcaksanız da lütfen buraya aldırcam tarzı şeyler yazmayın bizi de günahınıza ortak etmiş oluyorsunuz, etmeyin lütfen. Hakkınızda hayırlısı olsun inşaAllah🌸
lunalunuay senemmrts Geçmiş olsun. Özel olacak ama en başından kullanmaya başlıyor muydunuz prezervatifi. Biz de onu kullanıyoruz da o yüzden sordum.
Emlklf senemmrts Dini kısmı bir kenara bırakarak artı eksi yapmalısınız. Hatta bunu eşiniz ile yapın. Çocuğunuz yürümeye çalışacak karnınız burnunda eğilemeyeksiniz. Şuan bebeğin en kolay zamanı daha hareket edemiyor. Yok bebek kırkı çıksın düzene girer yok 3 ay yok 6 ay hepsi yalan bence. Zor bence bebek bakmak. Şuan hormonlarınız ve vücudunuz toparlanmamışken sağlık açısından ne kadar doğru bilemiyorum. Riskli bir olay arka arkaya doğum olması. Sonuçta şuan size muhtaç olan bir bebek var. Aldırmak da bir seçenek. Yok benim annem gelir kaynanam gelir. Eşim çok destekçi kaldırırım derseniz size kalmış.
newmo Canım burda sana kimse aldır yada aldırma demez sen kendini düşün bakacak büyütecek olan sensin psikolojin kaldırır mı ikisine yetebilir misin kendine zaman ayırabilir misin bunların hepsini düşün öyle bir karar al burda sana akıl verecek olan bizler seninle o evde yaşamayacağız sen bunları yaşayacaksın unutma hayırlısı olsun
senemmrts newmo haklısınız hiçbirini ama hiçbirini kendimde göremiyorum şuan bebeğimle zaten alışma süreci yeni yeni oturmuştu düzenimiz yani bilmiyorum çıkmazda gibi hissediyorum
newmo senemmrts zor benim bebeğimde 2 aylık düşünüyorum hamile olduğumu öğrensem senin gibi olurdum heralde hiç istemiyorum çünkü bebeğim zor bi bebek zaten gerçekten kolay değil
3oglanannesi senemmrts herseyde Bi hayır vardır canim moralini bukadar bozma.zaten o doğana kadar 1 yaşında olacak ikiz gibi büyüyecekler Bi ikiz annesi olarak söylüyorum evet çok zor ama birlikte buyumelerininde güzel yanları olacak elbette.Allah kolaylastiracaktir merak etme.ayni anda ikiside büyümüş olacak sonrası için korunma önlemini alirsin..biz karışamayiz aldır aldırma son karar tabiki senin ama şuan imtihan ediliyorsun.kaybetme bu imtihanı.aldirma bence bebeğini.o da Bi can.onunda doğmaya hakkı var.senin rahmine düşmüş anne olarak seni seçmiş onun ne suçu var yavrunun.ben bu konularda hep bu açıdan bakarım tabi senin şartların senin fikrin
nana3 senemmrts birşey olmaz canım herşey Allahtan rızkı varmış demekki .aldırıp bir ömür vicdan azabi ile yaşama.
alpmomssss senemmrts aklıma direkt doğum şekliniz geldi . Vajinal mi doğum yaptınız ? Ay hakkınızda hayırlısı olsun . Çok çok zor bir karar
Madamehappyyyyy senemmrts Burada kimse size aldır demez. Korunma yönteminiz ise zaten riskli ⚠️ çok normal pozitif görmeniz. Karar sizin bizden nasıl bir yardım bekliyorsunuz bilmiyorum.
senemmrts Madamehappyyyyy en azından başına böyle bir durum gelen biri rahatlatmak amaçlı benimde başıma geldi vs vs der diye böyle bir soru sordum bazı insanlar linçlemiş ama kim ister bebeği bu kadar küçükken