dlrkrn Bende de sağlık ile ilgili var bu sanırım. Mesela en ufak bir ben çıksın ya da seyirme olsun, kafam uyuşsun, hemen en kötüsüne yoruyorum. Adını ağzıma almak bile istemediğim hastalık mı acaba, acaba beynimde bir şey mi var.
Hep böyle düşünmekten iyice kötü oluyorum
Mesela dün tansiyonum fırlamış ilk kez, kalbim güm güm nasıl atıyor. Kafama taktığımdan mı oluyor acaba anlamadım