Kizlar biraz grip olduk yendigan bebegimede geçti 🥲16 günlük ateşini iki tane olcerle olcuyorum biri çubuk olan biri Temmasiz olan Temmasiz olan yüksek çıkıyor çubuk olan daha düşük çıkıyor ben bunun hangisine guvenicem ya 🙄 Hastaneye goturucem ama çubuk olcere göre ateis yüksek çıkıyor hangisine iannicam bilemedim ya . Temmasiz olanın markası ( AD801 ) yazıyor .