nayirnolamaz06 Cam boyunuza bağlı bır durum fransz balkon tarz boydan cama uzun tül ve güneşlik gider görünüş olarak zaten normal camdada pencerenın ölçüsünde güneşlik yaptırdım tül baştan başa perdecim pencerenin dışı kapatacak şekilde güneşlik yaptı ve petek üstü yaptırdım guneslıgı baştan başa yapınca evi boguyor ve duvarlarda kapanıyor ev basık duruyor , pencereyi kapatacak şekilde olursa yanları tül kalırsa daha ıyı oluyor ..bende ilk tereddüt ettim ama öyle daha güzel, duvarları güneşlikle kapatmaya gerek yok tabi benim koltuk var normal cam önünde petek üstü guneslık yaptırmam göze batmadı.