Hamile kalmadan önce doktora gidiyordum rahim içinde ve ağzında polip var dedi doktor histeroskopi ile bakalım dedi ama işlemde yaptı polipleri kesti sonra rahim kalınlaşmadı var deyip traşlama işlemi mi yaptı ama bunların olacağını bana söylemedi ve yapmaya başlayınca durun acı olmayacak sadece hissedeceğimi söylediniz dememe rağmen devam etti ve ben masadan yarı baygın bir şekilde çıktım eşimde yanlış bir şey mi yaptılar diye özel doktora götürdü oda polipin var tamamı alınmamış dedi o da görüntüleme istedi ve sağ tüpüm kapalıymış ağrısız bir şekilde açıldı polip için tekrardan doktora gitmelimiyim acaba şuan ara ara rahmim ağrıyor ve teyzelerde rahim kanseri riski var rahimlerini aldırdılar korkuyorum açıkçası