Bebeğimde uzun süren sarılık var 26 günlüğüz. Birsürü kan aldılar idrar vs vs temiz çıktı. Tıp fakültesine gidiyoruz. Haftaya çocuk hematoloji onkoloji bölümüne randevu almamı söylediler. Eve gelince baktım kansere filan bakan bir bölümmüş🥹 acaba bebekte kötü bişiymi gördülerki çok korkuyorum. Başına gelen biri oldumu