Bebeğim hastalandı 2 aylık. Öksürük hırıltı tıkanıklık var. Doktor ciğerlerine inmemiş inerse yatırcaz dedi. Prospan ventolin ve antibiyotik klamer kullanıyoruz daha iyileşemedi kuzum iyice tıkandı burnu falan. Balgam var öksürüyor ama atamıyor balgamını nasıl atmasına yardımcı olabilirim ? Burnunu açıyorum sürekli ama yine de tıkanıyo bana tavsiye verdin inmemesi için daha ne yapabilirim ? Çok üzülüyorum 😔😥