pembemontluleyla yadease biz de bugün yaptırdık, çok huysuz ya, şurup verdim sürekli memede durmak istiyor ya da kucak istiyor
mamado yadease biz de bugün yaptırdık, ateş falan olmadı şükür ama yine de üstünü ince bırakacağım bu gece uyurken. Aşıdan sonra hep bi tık ince giydirip uyutuyorum, bizimki biraz sıcağı seviyor çünkü
yadease pembemontluleyla size de kan ilacı verdi mi sağlık ocağı veya kendi doktorunuz hangi markayı tavsiye etti
yadease mamado peki kan ilacı verdi mi sağlık ocağı bana vegaferon verdi ama ben dört ay kontrolüne zaten kendi doktorumuza gideceğim bakalım o ne tavsiye edecek
yadease ticktack evet aslında fazla doz almış olacak yalnız hemşire şöyle söyledi bu canlı bir aşı değilmiş Çok da bir etkisi olmaz dedi fazla olmasının
mamado yadease ocean’ın demir takviyesini verdi bize 4 ay kontrolünde, başladık bakalım umarım faydasını görürüz
pembemontluleyla yadease sağlık ocağı verdi ama 4.5 - 5 aylıkken başlayın dedi, kendi doktorumuz da özel bir damla önerdi ismi bestiron