Ben emzirirken şöyle bir parmağımla yokladım. Elime iki tane filan şişlik geldi böyle dokununca oynayan. Minicik yuvarlak. Sizin bebeğinizde de var mı? Boynunda ve boynunun biraz aşağısında. İki tarafta da var. Hatta kafasının arkasında da var. Ama hemen fark edilmiyor bayağı bir uğraşmanız lazım. Sizin bebeğinizde de var mı?