Penti lotus kullanıyordum ama göğüslerim büyük olduğu için çok kaba duruyor ve sallanıyor. ben bu yaşıma kadar doğru sütyen bulamadım ya yanlardan taştı ya önden patladı. Kıyafetimde hep cirkin durdu. Toparlayıcı arıyorum 85 d aldım yanlardan çıktı. 90 d mi almam gerekiyor 90 c mi asla bilmiyorum. Lütfen bana düzgün toparlayıcı önerin . Artık psikolojim bozuldu