Tam 7 aylık yaptırdık. Dikişli sünnet. Sünnet anında beni almadılar o ağlayınca ben çok kötü oldum. Ama inanın eve gelince 2 3 gün çocuk iyi olmasına rağmen ben o görüntüyü gördükçe kötü oldum halbuki bebek baya iyiydi .ilk gün calpol verdik biraz huysuzluk vardı sadece. Size de şimdiden geçmiş olsun.kolay geçer sizin de inşallah