Kızlar oğlum 41 günlük. Dün gece yatmadan 10 gibi yedi Sonra zar zor uykuya daldı. Daha sonra aralarda 2 kez uyandı 5 dakika bile Doğru düzgün emmeden Tekrar uyudu. Sonra sabah kalktı 7:30 gibi güzel yedi karnını doyurdu , Uyudu ve 11:30’da kalktı. Sizce normal mi? Kilo kaybetmesinden korkuyorum bazen yeterli beslenmiyor muş gibi hissediyorum. Gün içinde çişli bez sayımız var yeterli. Ama mesela dün gece doğru düzgün yemediği için 7 de baktığımda Çok az çiş vardı. Ay bilmiyorum ben mi evham yapıyorum, Yoksa bütün anneler aynı mı??