nurozkann Ay mantarı anlamıyorum ben ya, geçen yapayım dedim pamuklaşmış. Nasıl muhafaza edilir onuda anlamadım. Üstünde kullanma süresi 10 gün yazıyormuş birde. Geçende eşim kapalısını almış, ertesi gün içinde bi tane pamuklaşmış vardı.
Bakınca anlaşılıyor zaten nasıl olduğu. Bakın ona göre yapar yada atarsınız.