Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük. 3 aylık olduğumuzdan beri uykusu gelince çıldırır gibi ağlıyo, uykuya geçişi çok zorlaştı. Böyle değildi, uykularımız şaştı tamamen. Uykusu gelicek diye aklım çıkıyo çünkü çok ağlıyo kucağımda sakinleşirdi şimdi kucağımda bile sakinleşmiyo, ağlamaktan yorulunca susup uyuyo bu neden olabilir uyku gerilemesi dedikleri bu mu? Zaten çok uzunda uyumuyo