mervetombas Bebeğim 40 günlük. Dün dedesini görmeye önceki gün de hava güzeldi yürüyüşe çıktık. İlk 1 saat çok iyiydi ama sonra katılırcasına ağladı. Doğru düzgün emmedi de. Ne yapsak sakinleşmedi. Bebeği böyle olan var mı? Lütfen bana geçici bir süreç deyin 😣