mygnc 3 aylik ve 5 aylıkken a ve b grubunu (bexero ve nimerix aynı anda ) yaptırdık.1′er hafta ara koyduk hicbisey olmadı. Bugün 12.nci ay kontrolü vardı. 12 ncı ay aşılari yapıldı. 1 hafta sonra menenjitin son dozları yapılacak. Doktorumuz normalde 13 ncü ayda yaptiricaktim ama menenjitte aşırı salgin var son dozları yakalanmadan hemen yaptıralım dedi ve yaptırdığım için bana teşekkür etti. Hastalıktan korkun ama aşıdan değil. 2 gün önce 8 yaşında çocuk menenjitten öldü. En fazla yapacağı ateş olur onada ateş düşürücü verirsiniz