AlparslanMom61_ Kızlar galiba hasta olucam vücudum sıcak ama ben üşüyorum garip hissediyorum kendimi ıhlamur vs içebiliyor muyum bu arada emziriyorum
Belinays_mom AlparslanMom61_ sık sık elinizi yıkayıp odayı havalandırın. Ve elinizde maske varsa takıp emzirebilirsiniz. Bu arada ıhlamur tarzı şeylerde içebilirsiniz diye biliyorum ben nane limon bal karışımı sürekli içiyordum bu arada geçmiş olsun
babyboy_35 AlparslanMom61_ içebiliyorsunuz bebeğe de gider sütten merak etme tavuk suyuna çorba felanda içebilirsin sarımsaklı yapabilirsen çok iyi gelir birde maske tak istiyorsan bebeğine bulaşmasın geçmiş olsun 🙏🏻
denizalismom AlparslanMom61_ emzirebilirsiniz. Maske takın bebeğinize buluşmasın. Sarımsak bal limon tüketin çok iyi geliyor. Bol su için