Merve 750 tl ye almıştık 500 tl satıyorum garantisi filan hersey duruyor mama tabağı hiç kullanılmadı oğlum 4 aylık zaten. İçinde durmadığı için satıyorum kangurı kullanıyorum sadece. Yok hicbir sıkıntı yapmıyor kullanılışı inanılmaz rahat. Hatta birisi de aynı arabadan kullanıyormus yazmıs yorumlara