Canım mama şekerli olduğu için daha kolay uyutuyordur. Kendi sütünün sindirimi kolay, mamanın sindirimi zordur. Yanlış anlama ama beni acaba sütün yağsız olabilir mi? Sulu süt bebeği pek doyurmaz yağlı süt doyurur çünkü. Ama doymuyor olsa seni emdikten sonra ağlaması lazım ağlamıyormuşta😕 emmeden sonra mama içmeyi alışkanlık haline getirmişte olabilir. 😕 Valla aklıma ilk bunlar geldi..