Merhaba şöyle ki malum hepimiz bir yerden biriktirmeye çalışıyoruz. Para da artık kenarda durunca eriyor her gün kuyumcuda bize uzak yani sürekli gidebileceğim yakınlıkta değil. Altın hesabım var hani gr olarak alabiliyoruz öyle. Yani insan da fiziki olarak elinde olsun istiyor ha diyince de alınmıyor falan. İşte orda biriktirsem atıyorum 2 gr oldu diyelim onun parasını çekip kuyumcudan alsam aynı gün fiziki olarak zarar eder miyiz acaba?