Bebeğim yakında 11 aylık olacak ve hiçbir zaman arabayı sevmedi. Oto koltukta oturmak istemiyor. Yol boyu ağlıyo. Çok yoruluyorum arabada ya. Çocuğumu alıp arabayla anneme falan gitmek istiyorum ama mümkün değil. Nasıl alıştırıcam bilmiyorum. Eline oyalancak şeyler veriyorum. Anlık ilgisini çekiyor sonra atıyo. Yola da bakmıyor. Sürekli hareket halinde ve sürekli hıııııı hıııııı sesi. Valla bi yere gitmeye korkuyorum