filizkumsal
bi sakin olun hanımefendi ben art niyetle bişey yazdığımı düşünmüyorum
ağrısı varsa verilmez demedim ateşi çıkar mı düşüncesiyle ateşi olmadan verilmez denir dedim
eğer ateşi yok ama huzursuzsa ağrı kesici olarak verirsiniz ben size akıl verme gibi bi üsluba bürünmedim, kendi kendinize yazıp çizdiniz, herkese atıp tuttmuşsunuz.
benim gittiğim hiçbir doktorda boşuna ilacı yükleme sıkıntısı olursa verirsin dedi öncesinde vermek işe yaramıyor dedi. her çocuk farklıdır fikrini söyler geçersin insanları yargılamak olmaz.
3 çocuk büyüttüm ve ilaca başvurmadık çok şükür bende sıkıntısız atlattım
aman ilaç vermeyin zehir gibi bir yaklaşım yapamam kimseye değil mi?